Ücretli onarımlarda, üretici onaylı %100 orjinal yedek parça kullanımı ile kaliteli işçilik hizmetini onarım garantisi ve uygun fiyat avantajıyla beraber sunuyoruz.
İnternet bir sanal market üzerinden yaklaşık 11 ay önce aldığım Xiaomi redm5 plus cihazımda birden şebeke yok arızası oluştu. Gönderilen cihazın içinde Delta servis garanti belgesi bulunmkta idi. Genellikle bu türden (11 ay kullanımdan sonra) servise gönderilen cihazlara servisler bir çeşit kullanıcı hatası bulur ve ücret isterler. Delta servisle hiç iletişim kurmadan web adresinden aldığım formu doldurarak arızalı cihazı tereddütle gönderdim. Ancak, Pazartesi günü servise gönderiğim cihaz onarılmış olarak cuma günü adresime gönderildi. Dürüst, güvenilir, hızlı ve sorununun çözümüne odaklı Delta servis yetkililerine ve çalışanlarına teşekkür ederim.
sedat keklik21.11.2019 13:37
Telefonumun ekranındaki oluşan çizgi nedeniyle servise vermiştim,belirtilen süre içinde telefonun ekranı değiştirilip elime ulaştırıldı,Delta servise teşekkür ederim
Nihal Öztekin 01.01.2019 14:26
Delta servise gerçekten minnettarım. Forumlardakinin aksine 4 ay önce LG G3 telefonumun kasa çatlağını onarıp 3 gün içerisinde gönderdiler. Ve ekrandaki bir sorundan dolayı bu hafta tekrar gönderdim ve aradığım her seferde ilgili davranıp cihazımın tamir aşamasındaki her adım hakkında bilgi veriyorlar. Eminim bu sefer de aynı incelikle telefonumu tamir edip gönderecekler. Tekrar teşekkürler...