deltaservis.com.tr

Sık sorulan Sorular

Merak Edilenler

Hizmet verdiğimiz süre içerisinde bize sorulan ve genel olarak merak edilen konular hakkında soru-cevap şeklinde bu bölümü hazırladık. Merak ettiklerinizin yanında ekstra bilgileri de bulabileceğiniz bir çalışma olmasını umuyoruz. Sormak istediğiniz sorular için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Delta Servis, 2012 yılının son çeyreğinde faaliyete başlamış ve satış sonrası hizmet veren, aynı zamanda yetki belgelerine sahip bir kuruluştur. Satış sonrası hizmet sektöründe ortalama 10 yıl tecrübesi bulunan genç ve dinamik bir yönetim kadrosuna sahiptir. Firmamız hakkında daha detaylı bilgiye bu sayfadan ulaşabilirsiniz. Biz Kimiz ?

Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı tarafından Yenileme Merkezi olarak yetkilendirilen Delta Servis, ülke genelinde yapılan alım kampanyaları yoluyla aldığı cihazları öncelikle kalıcı veri silme uygulamasına ve 40+ nokta kontrol işlemlerine tabi tutmaktadır. Kontroller sonucunda uzman personelimiz tarafından detaylı bakım sürecinden geçirilen ürünlerin gerekli aksamları yenilenmektedir. Ürün hakkındaki detaylı bilgilere ve yapılan işlemlere kullanıcıların ulaşabilmesini sağlayan bakanlık onaylı Yenilenmiş Ürün Sertifikası hazırlanarak 1 Yıl Delta Servis güvencesi ile kullanıcılara sunulmaktadır.

Delta Servis, ithalat yapan firmalara satış sonrası hizmeti vermektedir ve bu nedenle kesinlikle cep telefonu satışı yapmamaktadır. Delta Servis güvencesinde bir ürün almak için referanslarımızı inceleyebilirsiniz. Yakın zaman içerisinde aksesuar, yedek parça ve Delta Servis güvencesinde ikinci el cep telefonu satışı yapmayı planlıyoruz.

Delta Servis, ithalat yapan firmalara satış sonrası hizmeti vermektedir ve bu nedenle kesinlikle cep telefonu satışı yapmamaktadır. Delta Servis güvencesinde bir ürün almak için referanslarımızı inceleyebilirsiniz. Yakın zaman içerisinde aksesuar, yedek parça ve Delta Servis güvencesinde ikinci el cep telefonu satışı yapmayı planlıyoruz.

Her sektörde olduğu gibi cep telefonu sektöründe de,üretici firmalarının belirlediği distribütör (ana dağıtıcı) firmalar haricinde, Yurtdışı patentli ürünleri ithal etme hakkı gerekli koşullar yerine getirildiği takdirde herkese verilmektedir. Bu konu hakkında detaylı bir makale hazırladık. Paralel İthalat Nedir?

Garanti süresi ve koşulları kanun ve yönetmelikler ile belirlenmiş ve herhangi bir firmanın inisiyatifine göre değişkenlik gösterememektedir. Cep telefonları için garanti süresi 2 (iki) yıldır ve garanti hizmeti aldığınız firma ile tüm anlaşmazlıklarda Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilirsiniz.

Cihazınızın Delta Servis güvencesinde olup olmadığını ve ithalatına ilişkin bilgileri Garanti Sorgulama linkinden 15 Haneli IMEI numaranızı girerek online olarak sorgulayabilirsiniz. Garanti Sorgulama hakkındaki sorularınız için ile ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Delta Servis olarak şu anda İstanbul ve Ankara'da hizmet vermekteyiz. İki yılı aşkın süredir hizmet verdiğimiz noktaları arttırmak adına çok yoğun bir şekilde yaptığımız altyapı çalışmalarının son evresine gelmiş bulunmaktayız. Oluşturduğumuz takip sistemin güvenlik testleri bittiği zaman, projemiz franchising (bayilik) sistemi ile işleyeceğinden hızlı bir şekilde hizmet noktalarımızı arttırmak üzere planlarımızı yaptık. 2015 yılının 3.çeyreğinin sonunda, Delta Servis'in en az 3 farklı bölgede daha hizmet vermesini planlıyoruz.

Arızalı cihazınızı Yurtiçi Kargo ile Türkiye'nin her yerinden ücretsiz olarak kargo gönderimi yapabilirsiniz. Firmamızın kargo anlaşma numarasını 282 140 974 kargo şubesine verdiğiniz zaman Delta Servis bilgileri otomatik olarak görünecektir. Dilerseniz iletişim bilgilerimizdeki adresi yazıp da gönderebilirsiniz. İletişim Bilgileri

Öncelikle adres ve iletişim bilgilerinizi eksiksiz şekilde yazınız. Sizinle iletişim kurabileceğiz GSM numaranızı belirtmeniz size göndereceğimiz bilgi mesajlarının ulaşması açısından da önemlidir.Cihazınızın arızasını detaylı bir şekilde yazıp fatura fotokopisi ile beraber mutlaka kargo paketinin içine ekleyiniz.Kargonun bize ulaşırken hasar görmemesi adına cihazı korunaklı bir şekilde paketleyiniz. Bunun için baloncuklu poşetler kullanmanızı tavsiye ederiz. Son olarak kargo görevlisine teslim ederken ,paketin içinde telefon olduğunu ve kargo poşetinin üzerine "Kırılabilir" etiketi yapıştırmasını talep ediniz.

Delta Servis'e üye olduktan sonra Üyelik Formu servisteki telefonunuzun durumunu www.deltaservis.com.tr "Cihaz Sorgula" bölümünden anlık sorgulayabilirsiniz. Bu ekranda aynı zamanda cihazınız için destek (Ticket) talebi oluşturabilir, taleplerinizi daha hızlı iletebilirsiniz.Cihaz Takip

Yönetmelik gereği 10 iş günü servis sürecini aşan her arızalı ürün için benzer özelliklerde ürün verilmesi gerekmektedir ve biz de bu koşulda olan her ürün için talep geldiği takdirde yedek cihaz hizmeti veriyoruz. Aynı zamanda Delta Servis olarak her gün genişlettiğimiz yedek cihaz stoğumuz sayesinde 10 iş günü koşuluna takılmadan, talep eden tüm müşterilerimize yedek cihaz hizmeti vermeyi planlıyoruz.

Kullandığımız tüm yedek parçalar %100 orijinal ve sıfırdır.Serbest yedek parça üreticileri Dünya'nın her yerinden arızalı orijinal yedek parçaları (ör: Kırık Ekran) toplayıp , bunları yan sanayi malzemeler kullanarak tekrar sıfırlamakta ve daha uygun fiyata satmaktadırlar. Delta Servis olarak biz onarımlarda hiçbir şekilde bu ürünleri (refurbish) kullanmıyoruz. Bu nedenle onarım işlemlerinde takılan malzemenin %100 orijinal ve sıfır olduğunu hizmet aldığınız firmadan mutlaka doğrulatınız.

Servisimize onarım için bıraktığınız cihazınızı sizin haricinizde başkasının teslim almasını talep ediyorsanız, Kimlik fotokopinizin altına; teslim alacak kişinin isim ve soyisminin yer aldığı ve sizin isim soyisim ve imzanızın yer aldığı talimat yazısını yazarak, teslim alacak kişi ile servisimize ulaştırmanız gerekmektedir. Aksi halde teslimat işlemi gerçekleştirilememektedir.

İthal edilen ürünlerin seri numaraları toplu olarak ve aynı gün içerisinde Bilgi Teknoloji Kurumu'na (BTK) ithalatçılar tarafından bildirilmektedir. BTK kayıt işlemlerini belirli bir sıra ile yapmaktadır ve bu süreç yoğunluk,bayram tatilleri gibi sebepler ile uzatıldığında, ürünlerin sistem tarafından kayıtlı olarak görünmesi 15 günlük süreyi bulabilmektedir. Delta Servis'in kayıt işlemleri ve bu işlemleri ile ilgili problemlerde sizi ithalatçı ile görüştürmek dışında yapabileceği herhangi bir işlem bulunmamaktadır. Kayıt sürecinin uzaması ile ilgili taleplerinizi ve şikayetlerinizi mutlaka satın aldığınız firmaya bildiriniz.

Bilgi Teknolojileri Kurumu, telefonun gerçek sahibinden kullanacağı sim kartın numarasını alıp kopyalanan ürünle eşleştirme yapmaktadır. Bu işlemden sonra telefonunuz sadece belirtilen numara üzerinden iletişime açık olacaktır.BTK tüketicilere 3 kere numara değiştirime hakkı tanımaktadır. Bu durumla karşılaştığınızda ürünü aldığınız firmaya ve bize danışabilirsiniz. Seri numarası kopyalanması hakkında ve bu durumdan nasıl korunabileceğiniz ile ilgili daha ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Klon Ürünler Hakkında

Root ve Jailbreak işlemleri, üretici firma tarafından onaylanmayan ve bu işlemlerin uygulandığı ürünlerde problem ne olursa olsun kesinlikle garanti kapsamı haricinde hizmet verilmektedir.Delta Servis olarak, Android işletim sistemi gibi açık kaynak kodlarına sahip olan ürünlerin tüm performans ile kullanılması gerektiğine ve bu konudaki yazılım geliştirmelerinin ülkemizde daha fazla kişi tarafından yapılmasının gerekliliğine inanıyoruz. Bu sebep ile üretici firmaların garanti kapsamı engellemesinin doğru olmadığını düşünüyor ve "Root" işlemi yapılmış olsa dahi ürünün arızalarını "garanti kapsamı" dahilinde ücretsiz olarak onarıyoruz.

"Root" işlemi uygulanmaya çalışılırken ürüne zarar verilme ihtimali bulunmaktadır. Bu işlemleri yapmadan önce mutlaka iyi bir araştırma yapınız ve işlemler sonrasında telefonunuzun yazılımında zarar görebilecek kısımlarının (Ör : EFS,Certificate,mmcblk0 vs..) yedeğini mutlaka alınız."Root" işlemi uygulanırken zarar görmüş ürünleri öncelikle yazılım departmanımızda ücretsiz olarak onarmaya çalışıyoruz ancak bu işlemler sonuç vermez ve kullanıcı tarafından da yedekler alınmadıysa eMMC değişimi yani mekanik onarım yapılması gerekiyor. Bu durumlarda ürünü garanti kapsamı dışında çıkarmadan ücretli onarımını gerçekleştiriyoruz. Bu işlemler için gerekli dökümanları sitemizde de bulabilirsiniz. Bulamadığınız döküman ve dosyalar için bizimle iletişime geçiniz.