Zeynep Yıldız
Ben bu cihazi gittigidiyordan aldim cihaz bozuldu.garantisi devam ediyor delata garanti sorgulamdan sorguladim Nasil garantiye yollayacam yardimci olursaniz sevinirim
sezer bilgin
Delta servise gerçekten minnettarım. Forumlardakinin aksine 4 ay önce LG G3 telefonumun kasa çatlağını onarıp 3 gün içerisinde gönderdiler. Ve ekrandaki bir sorundan dolayı bu hafta tekrar gönderdim ve aradığım her seferde ilgili davranıp cihazımın tamir aşamasındaki her adım hakkında bilgi veriyorlar. Eminim bu sefer de aynı incelikle telefonumu tamir edip gönderecekler. Tekrar teşekkürler...
faysal kalkan
Korkarak yolladim ama cok cabuk ve ozenle tamiri gerceklestigi icin size cok tesekkur ederem...
Ercan Par
Garantiye gönderilen cihazların arıza takibine bakıldığında, onarım işlemi devam ediyor cumlesi yerine ne yapılıyorsa onun yazılması müşterinin memnuniyetini daha arttıracaktır. Örneğin ;
Yedek parça temin ediliyor
Ekran tamir aşamasında
Şarj aleti onarımı yapılıyor vs.
Yasin Derin
Gerçekten işinde başarılılar. Çok memnun kaldım. Teşekkürler Delta Servis.