YAKUP KİRİK
24.02.2021 TARİHİNDE KARGO İLE GÖNDERMİŞ OLDUĞUM Xiaomi - Robot Vacuum Mop 1C SÜPÜRGE ŞARJ SORUNUNU HALLEDİP 26.02.2021 GİBİ KISA BİR SÜREDE KARGOYA TESLİM ETMİŞ OLMANIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜRLERİMİ SUNAR İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM.
Turhan Ulaş Tuna
Hem telefondan bilgi veren çalışanlarınıza hem de hızlıca tamiri yapanlara...tüm ekibe çok teşekkür ederim robot artık yuvasını buluyor;)
Ömer Akgül
1 Hafta önce telefonumu gönderdim göndermeden önce yorumlara baktığımda olumsuz yorumları görünce biraz korktum açıkcası ama telefonum 1 hafta da geldi sorun giderilmişti yorumlarda ki gibi bir ücret talebi olmadı telefona format atmadan yapabilirlerse yapmalarını rica etmiştim hiçbir veri silinmeden geri geldi çok teşşekkür ederim bu özverili yaptığınız iş için.
Melek Alkan
Hem hızlı hem ilgili bir servis gerçekten gözüm kapalı güveniyorum. İki kere telefonumu gönderdim ve şu an bütün problemleri çözüldü. Ayrıca müşteri hizmetleri de çok ilgili. Çok teşekkür ederim delta servis.
Nurçin kavala
Şubat 2021 de satın aldığım ixomi robot süpürgem 2 aylık kullanımımdan sonra yükseklik sensör uyarısı verdi . Tabi hemen kutununİçinde bulunan bilgi kitapçığını kullanarak Delta Servis’in numarasına ulaştık. Aradığımız gün önce önce robotu verdikleri komutlar ile fabrika ayarlarına geri döndürdük, tekrar çalıştırdık sorun düzelmemişti. Bize gönderin dediler, bizzat kendimiz götürüp bıraktık. 15 gün sonra kargo ile evimize yolladılar. Şu an için sorun yok rahat bir şekilde kullanıyorum.servisimizin gösterdiği ilgi yakınlık ve sorunun giderilmesi için gösterdikleri çabaya teşekkür ediyoruz.